Contact: info@veheshop.nl

Garantie en reparatie

 

Een artikel defect ontvangen?

Mocht u onverhoopt een defect artikel ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via info@veheshop.nl of onze contact pagina.

Een artikel defect nadat het gebruikt is?

Wanneer een artikel defect is gegaan na gebruik kan het artikel niet direct retour gestuurd worden. U dient hier eerst contact met ons over op te nemen via info@veheshop.nl of via onze contact pagina. Wordt een defect artikel toch retour gestuurd zonder dat er hierover contact met ons is geweest, kan het zijn dat er kosten in rekening gebracht worden indien het artikel niet voldoet aan de garantie- en/of retourvoorwaarden.

Zijn er kosten verbonden aan een reparatie?

Wanneer een product binnen de garantieperiode kapot gaat is de reparatie helemaal gratis wanneer het door een fabricagefout is veroorzaakt.

Is het defect door eigen schuld ontstaan, dan kan in de meeste gevallen ook het artikel gerepareerd worden. Hier zijn wel kosten aan verbonden. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog deze kosten zijn. Het product wordt eerst onderzocht, vervolgens maken we een prijsopgave en dan wachten we op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

Ik heb een prijsopgave ontvangen, wat nu?

Wanneer je een prijsopgave per mail van ons hebt ontvangen, heeft het reparatiecentrum vastgesteld dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of omdat de garantie verlopen is.

Er zijn vervolgens uit 3 opties:

  • Akkoord gaan met de prijsopgave, zodat het product wordt gerepareerd.
  • Niet akkoord met de prijsopgave maar wel het defecte product terug willen ontvangen. Er zijn dan € 39,95 aan onderzoekskosten die betaald moeten worden, waarna je het product terug krijgt.
  • Niet akkoord met de prijsopgave en het product niet meer terug willen. Er zijn verder geen onderzoekskosten en het product zal milieuvriendelijk worden vernietigd.
Hoe lang duurt een reparatie?

Omdat niet ieder probleem hetzelfde is kunnen we hier niet direct een antwoord op geven. We sturen in ieder geval één keer per week een update over de reparatie. Wanneer het product is gerepareerd hoor je dit natuurlijk meteen van ons.